Tuesday, March 6, 2012

Болзоонд :D

Өнгөрсөн хагассайнд 4тэй хүүтэйгээ, өчигдөр аавтай нь болзоонд явав. Хүүтэйгээ болзоонд явахдаа хүүхдийн кино үзээд хоолонд орох төлөблөгөөтэй байсан боловч лавлахаас асуухад УБ-т маань нэг ч кино театруудад хүүхэлдэйн кино гараагүй байсан тул тоглоомын газарт очиж тоглуулах болов. Нэг молл-д байх тоглоомын газарт очиж хүүгээ тоглуулаад өөрөө тэр хавиар нь эргэлдэв. Гэхдээ бас санаа зовоод ихэнх цагаа хүлээж сууж өнгөрүүлсэн. Ер нь яг тэгж хүүхдээ тоглуулаад хүлээхээр бол унших ном сэтгүүлтэй явсан зүгээр юм билээ. манай хүү тоглож байхдаа намайг гошгоруулаад кккк. Ээжээ та хамгийн шилдэг ээж л гэнэ, хайртай л гэнэ. Одооны хүүхдүүд айхтар болжээ. Би ми жаахан байхдаа юун тэгж хар тэнхээгээрээ олон нийтийн газар хашгирах, багш хичээл дээр юм асуувал ээрч муураал хариулдаг байсан байх. Тэгээд хүлээж суухдаа бас бидний үе бидний хүүхдүүдийн үе ямар их өөр байгааг харьцуулж бодов. Одооны хүүхдүүд би бас яг адилхан эрхтэй дархтай сонголттой хүн гэдгээ илүү ухаарсан, тиймдээ ч юманд хувь хүний сонголт талаасаа ханддаг болж. Би жаахан байхдаа ээж юу гэх бол багш юу гэх бол л гэж боддог байсан санагдаж байна. Дэлгүүрт нэг тоглоом харлаа ээждээ хэлнэ. Ээж юу гэнэ тэрүүгээр л шийднэ. Арай том болоод сайн тал, хэрэгтэй байдалаа ухуулж үзнэ. Амжилт олвол минийх үгүй бол ээжийнхээр шийднэ. Бусад хүмүүс ямар байсын би бол тийм л байлаа. Тэгтэл тэр тоглоомын дэлгүүрийн яг зэргэлдээ хүүхдийн тоглоом зардаг тасаг байна. Хүүхдүүд эмээ өвөө ээж аавтайгаа тоглоом авна. Сонголтоо өөрсдөө хийгээд авахуулна. Манай хүү бас тоглож дуусаад дэлгүүрээс тоглоом авна гэв. Тэгээд модон блок хайрцагтай нь сонгоод энийг авмаар байна гэж байна. Би:
-Миний хүүд мега блок байгаа юм чинь наадах чинь хэрэггүй ш дээ. Хүү:
-Гэхдээ мега блок чинь гурвалжин дүрс байдаггүй ш дээ. Би:
-Модон тоглоомны гурвалжин дурсийг мега блоктойгоо угсарч болохгүй юм чинь миний хүүд хэрэггүйн байна. :) Хүү жаахан бодосноо:
-Тэгвэл би өөр тоглоом авмаар байна. Яагаад гэвэл би хуучин тоглоомноосоо уйдсан. Би:
-Энэ цаг ямар байна? (модон цаг үзүүлэв) Манай хүү дурамжхан харж байсанаа.
-өөр тоглоом авмаар байна. Би:
-Миний хүү цагаа сураагүй юм чинь чамд хэрэгтэй ш дээ, манай xүү:
-За би авья. Гэснээр бидний наймаалцал дуусч хямдхаан модон цаг авахуулахаар болов. Тэндээсээ хоолонд орж, дараа нь ээж нь өөрийхөө зугааг гаргаж ганц нэг газраар орсоноор болзоо өндөрлөв. Гэртээ ирээд манай хүү нөгөө цагаа дүүдээ өгч байна. Таалагдаагүй тоглоом авсан хүүхэд ингэдэг бололтой. Би бас мангар юм аа. Сайн үзэж байгаад хэрэгтэй тоглоомыг нь авч өгдөг байж гэж дараа нь харамссан. Бас дэлгүүрт явж байтал хүүхдийн хувцасны тасагт яг манай охинд таарахаар гутал байв. Манай хүү хажуугаар нь өнгөрөхдөө бариж аваад -ээжээ дүүдээ авья гэж байна. Нээх хөөрхөн. би дүүд нь гутал байгаа гэж хэлээд буцааж тавиулсан. Хааяа хааяа энэ жижигхэн залуутай болзох бас зугээр юм. Яг хүүдээ зориулж цаг гаргана. Бас урид нь нээх анзаараад байдаггүй зүйлсээ ажиглана. Ер нь бодоод байхад хүүхэд том болох тусам бие даана эцэг эхээсээ хөндийрнө, найзуудаа илүүд үзнэ. Тиймээс заавал ээж-хүү гэсэн цаг байлгах хэрэгтэй юм шиг.
Өчигдөр том залуутайгаа болзоонд гараад нэг ресторанд хоол идэв. Нөгөө хоолны дэглэм бариж байсан хүн чинь будаа шүү дээ. Дэлбэ идээд гэхгүй юу ккк. Вьетнам үндэсний По шөл, Шримптэй паста, пизза гээд явж өгсөн. Гэхдээ санаа зоволтгүй өнөөдрөөс буцаад дэглэмдээ орсон. кккк Орой уул нь гарж орж идэж ууж хүн хартай уулзаж баймаар л байх юм. Манай том залуу ч намайг гар гар шоуд би хүүхдүүдээ харна л гэдэг юм л даа. Угаасаа хардаг юм. Би хоол идэх гэж гармааргүй байдаг. Уух аяга тагш юм эргүүлж буу халсан шиг суувал сайхан. :) Даанч нэг найз жирэмсэн болсон, нэг нь бөөн ажил бас хажуугаар нь болзоо залуу гд мань мэтийгээ тоохоо болицон, нэг найз гадагад яваад боломжгүй болсон гэх мэт. Уулзана гээд уулзаагүй 10 жилийн их сургуулийн хуучин ажилын гд зөндөө найзууд байгаа ч нэг л хувьсгалын тохироо бүрдээгүй гдг шиг яг сайхан уулзах боломж гардаггүй. Өчигдөр манай том залуу хоолонд орчоод жаахан юм яриж сууж байгаад харих замдаа нөгөө 2-оо санаж байна шүү гсн нээх хөөрхөн санагдаад.
Нээрээ миний блогийг нилээн хүн үзсэн байх юм. Олигтой хүнд хэрэгтэй юм бичдэг биш санаа зовоод. Яг энэ л хэрэгтэй гээд бичих гэхээр нэг л болохгүй бас тэгээд хүнд хэрэгтэй шинжлэх ухааны үндэстэй ядаж л өөрөө туршиж баталгаажуулсан мэдээлэл, зөвлөгөө бичнэ үү гэхээс ямар халтуурдаал бүлт бүлт үсрээд байлтай биш. Саяхан би Фэйсбүүк др ээжүүд гд бүлгэмд элсвээ. Уул нь энд тэндэхийн эмчийн утас, эмнэлэг, хаана юу зардаг гээд л хэрэгтэй мэдээллүүд зөндөө л байдаг юм билээ. Даанч саяхан нэг мэдрэл муутай пост уншаад миний бүүр хамаг сүжиг буураад нээх орохоо болицон. Нэг ээж жирэмсэн байхдаа ч бил үү хөхүүл байхдаа ч бил үү Хербалайф ууж болох уу гэж асуусан байсан юм. тэгсэн зөвлөгөөнүүд нь -ихэнх эм бэлдмэлүүд нь жирэмсэн болон хөхүүл эхчүүд ууж болохгүй гэсэн байдаг гэж нэг ээж бичсэн байхад, доор нь би тэдэн сартай хөхүүл тэгж бичсэн ч гэсэн би уугаал байдаг манай хүүхэд зүгээр л байдаг ер нь ч хүүхдийн чинь ч гсн муу хортой юм нь гадагшлаад зүгээр гсн утгатай юм бичсэн бсийн. Тэгсэн бас нэг ээж манай эгч хөхүүл байхдаа уугаад хүүхэд нь гүйлгээд эмч гэдэс нь өнгөргүй болсон байна гэсэн гээл бичингүүт нөгөө ээж нь буцаж орж ирээл миний мэдэх зөндөө хүн уудаг бла бла гээл бичээд л... би тэнд бичсэн юмыг энд ингээд бичдэг маань ч бас буруу байж болох юм. Гэхдээ мэддэггүй мөртлөө мэддэг юм шиг бусдад зааж зааварлах ямар муухай байдгийг гүн гүнзгий ойлгож авахаар байгаа юм. Би ч өөрийхөө зарим үйлдлийг хянаж болгоож явахгүй бол бас бусдын нүдэнд энэ байтугай муухайгаар тусаж болзошгүй. за тэр ч яахав тэ
Ойрд гадаа дулаахан сайхан байна оо. Хааяа охиноо аваад гадаа гардаг юм. Манай хүү 4 цагаас гэртээ ирнэ би охиноо аваад өмнөхөн нь гараад тосож авна. тэгээд гэртээ орж ирээд хүүхдүүдээ хооллоод том залуудаа хоолыг нь хийгээд дараа нь тэрийг тэгнэ энийгээ ингэнэ гэсээр байтал шөнө хамгийн сүүлд орондоо орно. Өдөр болгон давтан давтан хийнэ гэхээр үнэн залхуутай. Гэхдээ надаас өөр хэн хийхэв гээл тэгээд ч хүүхдүүд минь насаараа нялх явах биш, жаахан байгаа дээр нь сайн эрхлүүлж энхрийлж авья гэж бодоол байсан чинь манай том залуу чи охиноо аймар эрх болгож байна шүү гэхээр нь анзаарсан чинь үнэний ортой ч юм шиг. Уул нь би хүүгээ бага байхад нээх эрхлүүлээд сүйд болоод бдгүй байсан чинь охин бол шал өөр байна аа. за би баахан яриа болжээ ойрд.

No comments:

Post a Comment